Museo de los niños

The preschool students at Colegio de los Andes are always full of energy and willing to explore and participate in different places that allow them to learn. For that reason they had a wonderful outing in the children’s park on April 24. They were divided in two groups and guide by some recreationist; there different activities were carried out organized by the park and the IDRD; which included playful, artistic and learning activities.
The children had fun exploring each place in the park as well playing and enjoying a well-known theater play called «Alice’s adventures in Wonderland” 🐰⏰

Los estudiantes de preescolar en el Colegio de los Andes siempre están llenos de energía y dispuestos a explorar y participar de diferentes lugares que les permiten aprender. Por esta razón, tuvieron una maravillosa salida al museo de los niños el día 24 de abril. Fueron divididos en dos grupos y guiados por algunos recreacionistas, allí se llevaron a cabo diferentes actividades organizadas por el parque y el IDRD, que incluían actividades lúdicas, artísticas y de aprendizaje.
Los niños se divirtieron explorando cada lugar del parque, jugando y disfrutando de una conocida obra teatral llamada «Las aventuras de Alicia en el País de las Maravillas». 🐰⏰